środa, 7 sierpnia 2013

Bardzo,ale to bardzo chamska reklama ^^

Mam nadzieję,że Janey ^^ nie będzie mi miała tego za złe :*. (Miejmy nadzieję,bo inaczej nie wrócę do pisania ^^)


Może na początku Hej! Jak zapewne wiecie, albo nie to zaraz się dowiecie. Chodzi o mojego nowiuśkiego
blogasia, mianowicie zrobię mu maleńka reklamę ^^.
adres: http://friendship-never-ends-love.blogspot.com/
Co mogę o nim powiedzieć, żeby Was na niego zachęcić?
Może tak jest o BTR, na pewno ma wątki o miłości i przyjaźni z resztą sam tytuł  już Nam trochę mówi ;).
Akcja toczy się chwilowo, gdy bohaterka ma 17 lat. Blog powstał z nudów tak jak już pisałam, (ale pewnie nie każdy przeczytał ^^) siedziałam w domu na kanapie i tu nagle zapaliła się żaróweczka, więc wzięłam kartkę i długopis i oto powstał nowiusieńki bloguś.
Mam cicho nadzieję, że wpadniecie i zostaniecie czytelnikami :*.
ZAPRASZAM SERDECZNIE!!

P.S Na razie mam tylko Prolog ^^.

Pozdrawiam Was gorąco wasza Lena Angeles na nowym blogu _Jade_ :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz