piątek, 19 kwietnia 2013

Ogłoszenie

Od: Lena Angeles
Witam wszystkich! Mam złą wiadomość (Ja i Janey ^^) postanowiłyśmy dodawać rozdziały raz w tygodniu póki nie pojawią się jakieś komentarze pozostawione po naszych czytelnikach. (taki mały szantaż ;), ponieważ chcemy wiedzieć czy wam się podoba. Jeśli tak to zostawcie po sobie mały ślad, który z pewnością nas ucieszy :).              Xoxo<3 Lena 

Od: Janey^^
Siemka. Chciałam napisać, że popieram decyzję mojej sis. Bardzo byśmy chciały wiedzieć czy wam się podoba czy nie, więc prosimy o komentarze, bo jak nie to rozdziały dożywotnie będą dodawane RAZ W MIESIĄCU!!! (To jest moja wersja szantażu, która raczej się nie spodoba Lenie, ale ja jestem zdolna dodawać to tylko raz w miesiącu) Więc w związku z tym prosimy o komentarze. To naprawdę nic trudnego. Wystarczy zjechać niżej, wpisać tekst w białe pole i nacisnąć "opublikuj".
                                                              Janey^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz